Isnin, 17 Mac 2014

cintaku.....



kadang-kadang hatiku tertanya-tanya apakah yang terjadi antara aku dengan dia telah ditetapkan Allah...
kadang-kadang hatiku tertanya-tanya kenapa Allah mewujudkan perasaan sayang dan cinta kepada aku....
kadang-kadang aku juga tertanya-tanya kenapa Allah menemukan aku dengannya...
DIA,insan yang telah mengajar aku erti kegembiraan...
DIA,insan yang telah mengajar aku agar tidak hidup dalam kepuraan....
DIA,insan yang telah mengajar aku erti sebuah senyuman....
DIA juga merupakan insan yang berjaya membuka pintu hatiku untuk merasa erti cinta....
TAPI....KAWAN......
Pekataan itu telah membuatkan aku memikirkan apa sebenarnya perasaan dia kepadaku....
KAWAN....
perkataan yang membuatkan aku sering jatuh bila dia mengungkapkan....
KAWAN....
perkataan yang sering membuatkan aku terpikir status aku dihatinya....
KAWAN....
perkataan yang sering dia ungkapkan membuatkan aku sukar meluahkan pe yang aku rasa....

"LELAKI DAN PEREMPUAN TIDAK BOLEH BERKAWAN RAPAT,KERANA SATU HARI NANTI SALAH SEORANG DIANTARA MEREKA AKAN ADA PERASAAN SAYANG MELEBIHI SEORANG KAWAN IAITU PERASAAN CINTA"

aku sering mendengar ayat ini...
tapi adakah ini yang terjadi antara aku dan dia???
kalau dia tidak mempunyai apa-apa perasaan kepadaku,bialah perasaan ini hanya hatiku yang tahu....
bialah perasaan ini tidak merosakkan PERSAHABATAN antara aku dan dia....
biaalah perasaaan ini hanya aku dan ALLAH saja yang tahu....
bialah semua mengatakan aku bodoh kerana menunggunya...
biarlah.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan